maanantai 28. toukokuuta 2012

summersummersummersummersummersummersummer

huuuuui siitä on aivan hirviän kauan ku oon viimeksi postannu!:Sss mutta nyt ajattelin taas alottaaa ku tuli taaas semmonen whum- juttu;) joo elikkä nytte viimesset pelit on menny aivan perseelleen ja huomenna on uus peli, että toivottavasti petrataaan:D alotusripariki meni tossa jo ja silleee:D oli kyllä aivan huippua;) äöäöäöääääääääää mitä vielä? niii joo ennää 4 koulupäivää ( + päättärit ) ja sitte KESÄLOMA! tätä on ootettu niin kauan!  ja maanantaina eli 4.6. minä täytän 15 veee!:D:D:D mutta piän synttärit perjantaina;) mun horoskoopissa sanottiin että perjantaina eli 1.6. on mun tähtipäivä:D mitäköhän tapahtuu;)
mutta hei, nyt pittää mennä syömääää;) sori ei oo nyt omia kuvia, ku en jaksa ladata:ss











                                                  haluaisin tommoset gina tricon bikinit;)

ja KAIKKI nyt kommenttia, minkälaista postausta haluasisitte? ja muutenki saa kommentoia!:)

4 kommenttia:

  1. Anonyymi2/6/12 10:11

    hei sulla no tosi kiva blogi!:)

    VastaaPoista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  3. äläkäää välittäkö minä täälä sääjän jottai;)^^

    VastaaPoista