sunnuntai 15. heinäkuuta 2012
the boys who...
ajattelin nyt vähä kirjotella teille:) kattelen just O.C:ta ja tää on aivan huippu!:D eka kattoin kaverilla pari jaksoo ja sitte jäin nii koukkuu että oli pakko alkaa kattoo alusta asti;) ja tännää on kyllä aika hyvä keliki ainaki tänne koska kahtena edellisenäpäivänä on satanu ja eilen ukkosti ja tuli rakkeita että semmonen kesä! mutta kohta voisin mennä ulos, sitte ku oon kattonu O.C.n;) mutta olin tässä ajatellu jo jonku aikaa tehä teille vaatepostauksen jossa kerron mun lempivaatteista nii sitä varmaa tullee kohta;)
torstai 12. heinäkuuta 2012
some die young
joooo kuten jotku valopäät varmaa jo huomas nii oon vähä muokannu tätä blogia, mitäs tykkäätte?(: nimenki vaihoin koska se edellinen oli vähä pliisu, tää kuvvaa enemmän ittiäni. Enkä oo kirjottanu pitkäää aikaa koska AAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHH mun kamera on rikki ;(( yhyyy mutta nyt saatte tyytyä kuvattomiin postauksiin tai porukoitten kameralla otettuihin kuviin. mutta asiasta kolmanteen, meiän joukkueella on menny nyt aika hyvin, ollaan meiän sarjassa kolmantena eli päästää seinäjoen leirille kilpasarjaan ( ylempään sarjaan ) että aika hyvin!(: mulle ei oo oikeestaa tapahtunu lomalla yhtää mittäää joten ei kai mulla ois ollu hirviästi kirjottamistakkaa;) eipä oo kyllä nytkää joten heihei:DDD
keskiviikko 6. kesäkuuta 2012
chilling.
jooo elikkä ei oo nyt siltä ostosreissulta kuvia koska yllätysyllätys unohin kameran kotia!:D:D:D löysin kuitenki pari kivaa juttua, mutta ei milläää löyvy rippimekkoa :ddd no onneks mulla on vasta elokuussa konfirmaatio niii on vielä aikaa:) huomenna EHKÄ lähetää ettii vaatetta kavereitten rippijuhliii, taino mää ainaki lähen;) tässä nyt nää mitä ostin oulusta:
gina tricot 5,95
gina tricot 9,95
glitter 5,95
gina tricot 9,95
kookenkä/andiamo 29,95
sori nuo on tosi huonoja kuvia mutta ei ollu oikkee parempiakaa;)) tännää oli ensimmäiset reenit pitkää aikaa ja oli tosi kiva päästä taas lyömää ja näi, mutta sitte lopuksi oli semmonen jalkahömppä ja nyt on jalat aivan poikki:ss mutta meen nyt tästä syömään jäätelöö jonka ite tein että saa nähä mitä siitäki tuli;) tässä lopuksi vielä peri kuvaa mun kaverisynttäreiltä:DD:D
sunnuntai 3. kesäkuuta 2012
HAPPY BIRTHDAY TO ME!
elikkä mulla on tännääää synttärit:D oon jo 15 v. , ei kyllä ihan heti uskois, kattoi tännää jottai lastenohjelmia ja aivan mielissään lauloin mukana;) mutta joooo kohta ouluuuuuuun shopping shopping että heihei ja laitan varmaan vielä parempaa postausta oulun reissusta jos muistan ottaa kuvia:)
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)



































