elikkä mulla on tännääää synttärit:D oon jo 15 v. , ei kyllä ihan heti uskois, kattoi tännää jottai lastenohjelmia ja aivan mielissään lauloin mukana;) mutta joooo kohta ouluuuuuuun shopping shopping että heihei ja laitan varmaan vielä parempaa postausta oulun reissusta jos muistan ottaa kuvia:)






Ei kommentteja:
Lähetä kommentti