keskiviikko 6. kesäkuuta 2012

chilling.

jooo elikkä ei oo nyt siltä ostosreissulta kuvia koska yllätysyllätys unohin kameran kotia!:D:D:D löysin kuitenki pari kivaa juttua, mutta ei milläää löyvy rippimekkoa :ddd no onneks mulla on vasta elokuussa konfirmaatio niii on vielä aikaa:) huomenna EHKÄ lähetää ettii vaatetta kavereitten rippijuhliii, taino mää ainaki lähen;) tässä nyt nää mitä ostin oulusta:


  gina tricot 5,95







gina tricot 9,95


glitter 5,95





gina tricot 9,95
                                                                



kookenkä/andiamo 29,95


sori nuo on tosi huonoja kuvia mutta ei ollu oikkee parempiakaa;)) tännää oli ensimmäiset reenit pitkää aikaa ja oli tosi kiva päästä taas lyömää ja näi, mutta sitte lopuksi oli semmonen jalkahömppä ja nyt on jalat aivan poikki:ss mutta meen nyt tästä syömään jäätelöö jonka ite tein että saa nähä mitä siitäki tuli;) tässä lopuksi vielä peri kuvaa mun kaverisynttäreiltä:DD:D









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti