lauantai 2. kesäkuuta 2012

childhood is the kingdom where no one dies

jooo elikkä se ois KESÄLOMA! oho :D tännää jennin kaa kateltii vanhoja kvia, ja mää nyt aattelin tehä postauksen niistä;) ne on sitte tosi huonoja kuvia koska otin ne valokuvista, ettää koittakaa kestää:ss nää on muuten sitte kaikki minusta;)












                                                en oo sitte nuin pullukka vaan tuo haalari on aika iso;)






















 eeeettttäää sillee:D:D:D:D:D:D:DDDDD:D:Djoo tosiaa mulla on kaks siskooo  niinku tosta kasvomaalaus kuvasta näkkyy;) oon vähä muuttunu, nykyään oon sitte tällane:



pikkasen muuttunu:D mutta jooo, se ois tosiaa kesälomaaaa:) mutta vähänkö surullista: niina lähtee huomenna riparille, enkä nää sitä vastako viikon päästä sen rippijuhlissa:ss hyvä uutinen on se, että mulla on maanantaina synttärit!:DD:D me lähetää ouluu shoppailee ja ettii rippimekkoa+kenkiä+bikinejä;)
mutta joo vois lähtä nukkuu ku vähä väsyttää: herättii joskus seittemältä tännää;)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti