keskiviikko 6. kesäkuuta 2012

chilling.

jooo elikkä ei oo nyt siltä ostosreissulta kuvia koska yllätysyllätys unohin kameran kotia!:D:D:D löysin kuitenki pari kivaa juttua, mutta ei milläää löyvy rippimekkoa :ddd no onneks mulla on vasta elokuussa konfirmaatio niii on vielä aikaa:) huomenna EHKÄ lähetää ettii vaatetta kavereitten rippijuhliii, taino mää ainaki lähen;) tässä nyt nää mitä ostin oulusta:


  gina tricot 5,95







gina tricot 9,95


glitter 5,95





gina tricot 9,95
                                                                



kookenkä/andiamo 29,95


sori nuo on tosi huonoja kuvia mutta ei ollu oikkee parempiakaa;)) tännää oli ensimmäiset reenit pitkää aikaa ja oli tosi kiva päästä taas lyömää ja näi, mutta sitte lopuksi oli semmonen jalkahömppä ja nyt on jalat aivan poikki:ss mutta meen nyt tästä syömään jäätelöö jonka ite tein että saa nähä mitä siitäki tuli;) tässä lopuksi vielä peri kuvaa mun kaverisynttäreiltä:DD:D









sunnuntai 3. kesäkuuta 2012

HAPPY BIRTHDAY TO ME!

elikkä mulla on tännääää synttärit:D oon jo 15 v. , ei kyllä ihan heti uskois, kattoi tännää jottai lastenohjelmia ja aivan mielissään lauloin mukana;) mutta joooo kohta ouluuuuuuun shopping shopping että heihei ja laitan varmaan vielä parempaa postausta oulun reissusta jos muistan ottaa kuvia:)







lauantai 2. kesäkuuta 2012

childhood is the kingdom where no one dies

jooo elikkä se ois KESÄLOMA! oho :D tännää jennin kaa kateltii vanhoja kvia, ja mää nyt aattelin tehä postauksen niistä;) ne on sitte tosi huonoja kuvia koska otin ne valokuvista, ettää koittakaa kestää:ss nää on muuten sitte kaikki minusta;)












                                                en oo sitte nuin pullukka vaan tuo haalari on aika iso;)






















 eeeettttäää sillee:D:D:D:D:D:D:DDDDD:D:Djoo tosiaa mulla on kaks siskooo  niinku tosta kasvomaalaus kuvasta näkkyy;) oon vähä muuttunu, nykyään oon sitte tällane:



pikkasen muuttunu:D mutta jooo, se ois tosiaa kesälomaaaa:) mutta vähänkö surullista: niina lähtee huomenna riparille, enkä nää sitä vastako viikon päästä sen rippijuhlissa:ss hyvä uutinen on se, että mulla on maanantaina synttärit!:DD:D me lähetää ouluu shoppailee ja ettii rippimekkoa+kenkiä+bikinejä;)
mutta joo vois lähtä nukkuu ku vähä väsyttää: herättii joskus seittemältä tännää;)