gina tricot 5,95
gina tricot 9,95
glitter 5,95
gina tricot 9,95
kookenkä/andiamo 29,95
sori nuo on tosi huonoja kuvia mutta ei ollu oikkee parempiakaa;)) tännää oli ensimmäiset reenit pitkää aikaa ja oli tosi kiva päästä taas lyömää ja näi, mutta sitte lopuksi oli semmonen jalkahömppä ja nyt on jalat aivan poikki:ss mutta meen nyt tästä syömään jäätelöö jonka ite tein että saa nähä mitä siitäki tuli;) tässä lopuksi vielä peri kuvaa mun kaverisynttäreiltä:DD:D





