keskiviikko 11. huhtikuuta 2012

my easter weekend

päätin nyt lopulta lähtee mummulaan ja hauskaahan siellä oli justuksen ja vilin kaa;) Justus on siis 13 ja vili 16 ja ne assuu oikeesti lappeenrannassa nii siks nään niitä niin harvoin. käytiin kattomassa kokkoa, pelattiin pleikkarilla ( ;D ) ja käytiin kärkkäisellä. ostin sieltä semmoset perus siniset tennarit ja uuen räpylän :D vähä oon mielissää ku mun vanha on aivan rikki ;) ja tottakai syötii myös suklaata paaaaljon(;




sitte ku sunnuntaina alkoin jenniä nii tehtii semmosta aivan ihanaa suklaajuttua jonka nimi on rocky road ja lemonadea sitruunoista;) sitte syötii myös sipsiä ja katottii pirates of the caribbean 2 - kuolleen miehen kirstu, koska se on mun mielestä kaikista paras niistä. mua ärsyttää ku en ottanu yhtää kuvia, mutta löysin netistä rocky roadin ja lemonaden kuvia nii laitan nyt niitä;)







       ROCKY ROAD

400g  tummaa suklaata
200g  vaahtokarkkeja
2dl     pähkinöitä

Sulata suklaa mikrossa välillä sekoittaen. Sekoita ainekset keskenään. Vuoraa vuoka leivinpaperilla. Kaada seos vuokaan. Anna jähmettyä jääkaapissa tai pakastimessa

tuohon saa sitte laitta ihan mitä ite haluaa, vaikka rusinoita, riisimuroja, kuivattuja hedelmiä tai ihan mitä vaa oman maun mukkaa, eikä suklaan oo pakko olla tummaa suklaata. ja kannattaa muuten syyä vaikka haarukalla, koska tuo sullaa kässiin, mutta kannattaa todellaki tehä tuota se oli toooosi hyvvää::)))


eilen tekkiin taas semmota valkosuklaa-vadelmapiirakkaa, ja seki oli tosi hyvväää;)

se mun tekemä oli tämmönen:




mutta ei se siinä lehen kuvassa ollu yhtää tommonen, mutta hyvvää oli!:)

huomenna alkaa tetti, se on 2 päiväää:DD meen Saaran kaa uimahallille;) mutta nyt pittää lähtä reeneihin nii laitan siite tetistä sitte myöhemmin:)

torstai 5. huhtikuuta 2012

i´m walking in the air

mää tännää ajattelin että pikkasen avaruus on oikeesti iso!:oo Siis se on ääretön niinku se ei lopu i-k-i-n-ä :D mää en voi ees kuvitella miten iso se on;) ja aurinkoki: se on noin 150 miljoonaa kilometriä maasta ja silti me nähhään se niiiiin isona ja kirkkaana:D jooo mutta nyt ihan asiaan näistä mun viisaista pohdinnoista;) eli: en ossaa päättäää meenkö mummulaan jossa on myös meiän serkut vai jäänkö kotia ja alan kavereita ja vietän iltaa ku oon jo aikasemmin sopinu? :ss koska ne serkut on niinku lappeenrannasta joka on tooooosi kaukana meiltä mutta oon silti nähäny ne aika vasta ja sitte en oo alkanu sitä kaveria kunnollaa pitkäään aikaan nii en ossaa päättääääääää gkhskghjfkljglkfjglföhjmlö foldö :D että silleee mutta joo pittää mennä kattoo housea ku se alkaa aivan kohta;)









keskiviikko 4. huhtikuuta 2012

can`t wait for summer

Jooo elikkä mullahan tosiaa oli blogi jo aiemmin, mutta se vähä jäi ku oli kaikenlaista, mutta aljattelin ottaa itteä niskasta kiinni ja kirjottaa nyt ihan tosissaa uuen(: eli oon 8-luokkalainen tyttö raahesta ja jos joku ei tiiä missä tämmönen pikkupaikka on nii se on siellä oulun alapuolella;) pelaan pesistä ja oltii viime lauantaina Vaasan Botniahallissa pellaamassa niitten naisia vastaaa, ja pärjättii aika hyvin ku ne oli paljon vanhempia(: eka jakso 8-8 ja toka jakso 7-4. mutta kirjottelen jonaki toisena päivänä enemmän ku pittäis lukia ruottin kokkeisiin, mutta tässä nyt vähän kuvia(;

















Tosiaan kaikille hyvää pääsiäistä jos en nyt vähään aikaan tee postausta(;