päätin nyt lopulta lähtee mummulaan ja hauskaahan siellä oli justuksen ja vilin kaa;) Justus on siis 13 ja vili 16 ja ne assuu oikeesti lappeenrannassa nii siks nään niitä niin harvoin. käytiin kattomassa kokkoa, pelattiin pleikkarilla ( ;D ) ja käytiin kärkkäisellä. ostin sieltä semmoset perus siniset tennarit ja uuen räpylän :D vähä oon mielissää ku mun vanha on aivan rikki ;) ja tottakai syötii myös suklaata paaaaljon(;
sitte ku sunnuntaina alkoin jenniä nii tehtii semmosta aivan ihanaa suklaajuttua jonka nimi on rocky road ja lemonadea sitruunoista;) sitte syötii myös sipsiä ja katottii pirates of the caribbean 2 - kuolleen miehen kirstu, koska se on mun mielestä kaikista paras niistä. mua ärsyttää ku en ottanu yhtää kuvia, mutta löysin netistä rocky roadin ja lemonaden kuvia nii laitan nyt niitä;)
ROCKY ROAD
400g tummaa suklaata
200g vaahtokarkkeja
2dl pähkinöitä
Sulata suklaa mikrossa välillä sekoittaen. Sekoita ainekset keskenään. Vuoraa vuoka leivinpaperilla. Kaada seos vuokaan. Anna jähmettyä jääkaapissa tai pakastimessa
tuohon saa sitte laitta ihan mitä ite haluaa, vaikka rusinoita, riisimuroja, kuivattuja hedelmiä tai ihan mitä vaa oman maun mukkaa, eikä suklaan oo pakko olla tummaa suklaata. ja kannattaa muuten syyä vaikka haarukalla, koska tuo sullaa kässiin, mutta kannattaa todellaki tehä tuota se oli toooosi hyvvää::)))
eilen tekkiin taas semmota valkosuklaa-vadelmapiirakkaa, ja seki oli tosi hyvväää;)
se mun tekemä oli tämmönen:
mutta ei se siinä lehen kuvassa ollu yhtää tommonen, mutta hyvvää oli!:)
huomenna alkaa tetti, se on 2 päiväää:DD meen Saaran kaa uimahallille;) mutta nyt pittää lähtä reeneihin nii laitan siite tetistä sitte myöhemmin:)




