Jooo elikkä mullahan tosiaa oli blogi jo aiemmin, mutta se vähä jäi ku oli kaikenlaista, mutta aljattelin ottaa itteä niskasta kiinni ja kirjottaa nyt ihan tosissaa uuen(: eli oon 8-luokkalainen tyttö raahesta ja jos joku ei tiiä missä tämmönen pikkupaikka on nii se on siellä oulun alapuolella;) pelaan pesistä ja oltii viime lauantaina Vaasan Botniahallissa pellaamassa niitten naisia vastaaa, ja pärjättii aika hyvin ku ne oli paljon vanhempia(: eka jakso 8-8 ja toka jakso 7-4. mutta kirjottelen jonaki toisena päivänä enemmän ku pittäis lukia ruottin kokkeisiin, mutta tässä nyt vähän kuvia(;
Tosiaan kaikille hyvää pääsiäistä jos en nyt vähään aikaan tee postausta(;














