mää tännää ajattelin että pikkasen avaruus on oikeesti iso!:oo Siis se on ääretön niinku se ei lopu i-k-i-n-ä :D mää en voi ees kuvitella miten iso se on;) ja aurinkoki: se on noin 150 miljoonaa kilometriä maasta ja silti me nähhään se niiiiin isona ja kirkkaana:D jooo mutta nyt ihan asiaan näistä mun viisaista pohdinnoista;) eli: en ossaa päättäää meenkö mummulaan jossa on myös meiän serkut vai jäänkö kotia ja alan kavereita ja vietän iltaa ku oon jo aikasemmin sopinu? :ss koska ne serkut on niinku lappeenrannasta joka on tooooosi kaukana meiltä mutta oon silti nähäny ne aika vasta ja sitte en oo alkanu sitä kaveria kunnollaa pitkäään aikaan nii en ossaa päättääääääää gkhskghjfkljglkfjglföhjmlö foldö :D että silleee mutta joo pittää mennä kattoo housea ku se alkaa aivan kohta;)







