huuuuui siitä on aivan hirviän kauan ku oon viimeksi postannu!:Sss mutta nyt ajattelin taas alottaaa ku tuli taaas semmonen whum- juttu;) joo elikkä nytte viimesset pelit on menny aivan perseelleen ja huomenna on uus peli, että toivottavasti petrataaan:D alotusripariki meni tossa jo ja silleee:D oli kyllä aivan huippua;) äöäöäöääääääääää mitä vielä? niii joo ennää 4 koulupäivää ( + päättärit ) ja sitte KESÄLOMA! tätä on ootettu niin kauan! ja maanantaina eli 4.6. minä täytän 15 veee!:D:D:D mutta piän synttärit perjantaina;) mun horoskoopissa sanottiin että perjantaina eli 1.6. on mun tähtipäivä:D mitäköhän tapahtuu;)
mutta hei, nyt pittää mennä syömääää;) sori ei oo nyt omia kuvia, ku en jaksa ladata:ss
haluaisin tommoset gina tricon bikinit;)
ja KAIKKI nyt kommenttia, minkälaista postausta haluasisitte? ja muutenki saa kommentoia!:)
maanantai 28. toukokuuta 2012
maanantai 7. toukokuuta 2012
hands up and touch the sky
Nicki Minaj - Starships tuo on aivan huippu biisiii! :DD
elikkä niina ja lilli oli viikonloppuna meillä ja oli aivan huippuaa! oli ihana nähä lilliä pitkästä aikaa. me syötii herkkuja ja katottii elokuvia ja käytii kaupungilla(: sitte lauantaina käytii ostaa 15-päkki kokista ;p oltiii aivan sekasi ku juotii ne, ja illalla jonsku ja sapa tuli meille kans ( sapa assuu helsingissä ja tapasin sen viime kesänä ) lähettii jonnekki ulos huitelee ku kello oli jottai 11 yöllä nii oli hirviän pimiäää :ss nooo sitte kaikki oli aivan jääsä ku sato koko ajan nii piti mennä sisälle ja tultii kattoo leffaa ja pellaa wiillä;) sunnuntaina oli jumalanpalvelus joka pittää käyä siihen rippikoulu juttuu ja sitte lilli lähti ;'( mutta toivottavasti nähhään taas pian sitä ja sapaa koska ne on molemmat ihan hirmumukavia;)
tossa vasemmalla on lilli ja oikialla niina♥
vasemmalta oikialle: jonsku, sapa, niina, lilli :)
elikkä niina ja lilli oli viikonloppuna meillä ja oli aivan huippuaa! oli ihana nähä lilliä pitkästä aikaa. me syötii herkkuja ja katottii elokuvia ja käytii kaupungilla(: sitte lauantaina käytii ostaa 15-päkki kokista ;p oltiii aivan sekasi ku juotii ne, ja illalla jonsku ja sapa tuli meille kans ( sapa assuu helsingissä ja tapasin sen viime kesänä ) lähettii jonnekki ulos huitelee ku kello oli jottai 11 yöllä nii oli hirviän pimiäää :ss nooo sitte kaikki oli aivan jääsä ku sato koko ajan nii piti mennä sisälle ja tultii kattoo leffaa ja pellaa wiillä;) sunnuntaina oli jumalanpalvelus joka pittää käyä siihen rippikoulu juttuu ja sitte lilli lähti ;'( mutta toivottavasti nähhään taas pian sitä ja sapaa koska ne on molemmat ihan hirmumukavia;)
tossa vasemmalla on lilli ja oikialla niina♥
vasemmalta oikialle: jonsku, sapa, niina, lilli :)
tännää ensimmäinen sarjapeli:FF vähänkö jännittää :D noo eiköhän se ihan hyvin meee;)
perjantai 4. toukokuuta 2012
call 911! my unicorn broke his horn
jeeeee eilen tuli se shortsihaalari postissaaa!:DD Muttamutta tännää minun ja niinan entinen luokkakaveri tullee pattijoellee!:P se oli meiän luokalla kutoselle asti ja sitte se muutti kempeleeseen/ouluun (niitten talo on siinä rajalla(; ) mutta nähhään aina joskus(: nii eli se tullee tännää ja se ja niina tullee meille yöksi;) mutta huomenna yheksältä kouluun:ss en tiiä kuka on keksiny lauantaikoulupäivät mutta ne on ihan PERSEESTÄ. ja sitte sunnuntaina joskus kymmeneltä aamulla jumalanpalvelukseen -.- sinne mennee sitte seki pitkään nukkuminen, mutta sitte maanantaina ensimmäinen sarjapeli!♥ awww en jaksa oottaa;)
H&M 14,95
Kommenttia vaan tulemaan, ois kiva saaha jottai palautetta siitä millanen tää mun blogi on. vaikka ette koskaa ennää tulis takas nii laittakaa silti:) mutta niiiii ei mulla muuta, meen syömään mehujäätä:PP
mää sitte yritän muistaa ottaa kuvia viikonloppuna ettää voin sitte tänne laittaa mutta en luppaa mittää
täää on muuten tosi hyvä vaikka se video ny vähä onki semmonen niin älkää ajatelko sitä videooo;)
H&M 14,95
Kommenttia vaan tulemaan, ois kiva saaha jottai palautetta siitä millanen tää mun blogi on. vaikka ette koskaa ennää tulis takas nii laittakaa silti:) mutta niiiii ei mulla muuta, meen syömään mehujäätä:PP
mää sitte yritän muistaa ottaa kuvia viikonloppuna ettää voin sitte tänne laittaa mutta en luppaa mittää
täää on muuten tosi hyvä vaikka se video ny vähä onki semmonen niin älkää ajatelko sitä videooo;)
keskiviikko 2. toukokuuta 2012
sorry for party rocking
jooo ei täsä tosiaa oo tullu vähään aikaan postailtua;) mutta hei täällä mä taas oon! elikkä meillä oli lauantaina seinäjoella anvia-turnaus, joka on semmonen kovatasonen kevätturnaus ja jos joku ei nyt muista niin lajihan oli tosiaan pesäpallo;) siellä meni aika hyvin ja pronssia tuli ja voisin sitte laittaa vähän kuvia siitä ja tästä päivästä;)
joooo elikkä ei mittää hirviän hyviä kuvia mutta ei se mittää;)
gina tricot 14,95
eilen tuli tuo ginan paita postissa ja oon aivan mielissää koska rakastuin tuohon paitaan heti ku näin sen<3 ootan vielä h&m:ltä sellasta shortsihaalaria, saa nähä tulleeko ennen kessäää :ss nii tosiaa tännnäää loppu jo kaheltatoista jonku opettajien jutun takia ja eipä oo ollu oikee muutakaa tekemistä nii tulin otin sitte vähä kuvia:)
Mutta hei voisko joku auttaa mua ku en ossaa muuttaa tuota ?banneria? joo en oikee ossaa tällasia juttuja ku yrittiin laittaa siihen sellasen kuvan mutta se oli tosi pieni ja äöäöääää ;) pieni apu ei haittais
jajajaaa samalla voisitte myös laittaa vähä postausideoita, että tietäs vähä mitä haluatte;) joo eipä mulla muuta niiiii hyvää toukukuuta vaa kaikille! :DD
joooo elikkä ei mittää hirviän hyviä kuvia mutta ei se mittää;)
gina tricot 14,95
eilen tuli tuo ginan paita postissa ja oon aivan mielissää koska rakastuin tuohon paitaan heti ku näin sen<3 ootan vielä h&m:ltä sellasta shortsihaalaria, saa nähä tulleeko ennen kessäää :ss nii tosiaa tännnäää loppu jo kaheltatoista jonku opettajien jutun takia ja eipä oo ollu oikee muutakaa tekemistä nii tulin otin sitte vähä kuvia:)
Mutta hei voisko joku auttaa mua ku en ossaa muuttaa tuota ?banneria? joo en oikee ossaa tällasia juttuja ku yrittiin laittaa siihen sellasen kuvan mutta se oli tosi pieni ja äöäöääää ;) pieni apu ei haittais
jajajaaa samalla voisitte myös laittaa vähä postausideoita, että tietäs vähä mitä haluatte;) joo eipä mulla muuta niiiii hyvää toukukuuta vaa kaikille! :DD
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)








