keskiviikko 2. toukokuuta 2012

sorry for party rocking

jooo ei täsä tosiaa oo tullu vähään aikaan postailtua;) mutta hei täällä mä taas oon! elikkä meillä oli lauantaina seinäjoella anvia-turnaus, joka on semmonen kovatasonen kevätturnaus ja jos joku ei nyt muista niin lajihan oli tosiaan pesäpallo;) siellä meni aika hyvin ja pronssia tuli ja voisin sitte laittaa vähän kuvia siitä ja tästä päivästä;)



   joooo elikkä ei mittää hirviän hyviä kuvia mutta ei se mittää;)










                       gina tricot 14,95

eilen tuli tuo ginan paita postissa ja oon aivan mielissää koska rakastuin tuohon paitaan heti ku näin sen<3 ootan vielä h&m:ltä sellasta shortsihaalaria, saa nähä tulleeko ennen kessäää :ss nii tosiaa tännnäää loppu jo kaheltatoista jonku opettajien jutun takia ja  eipä oo ollu oikee muutakaa tekemistä nii tulin otin sitte vähä kuvia:)

Mutta hei voisko joku auttaa mua ku en ossaa muuttaa tuota ?banneria? joo en oikee ossaa tällasia juttuja ku yrittiin laittaa siihen sellasen kuvan mutta se oli tosi pieni ja äöäöääää ;) pieni apu ei haittais

jajajaaa samalla voisitte myös laittaa vähä postausideoita, että tietäs vähä mitä haluatte;) joo eipä mulla muuta niiiii hyvää toukukuuta vaa kaikille! :DD