maanantai 7. toukokuuta 2012

hands up and touch the sky

Nicki Minaj - Starships   tuo on aivan huippu biisiii! :DD

elikkä niina ja lilli oli viikonloppuna meillä ja oli aivan huippuaa! oli ihana nähä lilliä pitkästä aikaa. me syötii herkkuja ja katottii elokuvia ja käytii kaupungilla(: sitte lauantaina käytii ostaa 15-päkki kokista ;p oltiii aivan sekasi ku juotii ne, ja illalla jonsku ja sapa tuli meille kans ( sapa assuu helsingissä ja tapasin sen viime kesänä ) lähettii jonnekki ulos huitelee ku kello oli jottai 11 yöllä nii oli hirviän pimiäää :ss nooo sitte kaikki oli aivan jääsä ku sato koko ajan nii piti mennä sisälle ja tultii kattoo leffaa ja pellaa wiillä;) sunnuntaina oli jumalanpalvelus joka pittää käyä siihen rippikoulu juttuu ja sitte lilli lähti ;'( mutta toivottavasti nähhään taas pian sitä ja sapaa koska ne on molemmat ihan hirmumukavia;)

tossa vasemmalla on lilli ja oikialla niina♥
















vasemmalta oikialle: jonsku, sapa, niina, lilli :)







 

 tännää ensimmäinen sarjapeli:FF vähänkö jännittää :D noo eiköhän se ihan hyvin meee;)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti