perjantai 4. toukokuuta 2012

call 911! my unicorn broke his horn

jeeeee eilen tuli se shortsihaalari postissaaa!:DD Muttamutta tännää minun ja niinan entinen luokkakaveri tullee pattijoellee!:P se oli meiän luokalla kutoselle asti ja sitte se muutti kempeleeseen/ouluun (niitten talo on siinä rajalla(; ) mutta nähhään aina joskus(: nii eli se tullee tännää ja se ja niina tullee meille yöksi;) mutta huomenna yheksältä kouluun:ss en tiiä kuka on keksiny lauantaikoulupäivät mutta ne on ihan PERSEESTÄ. ja sitte sunnuntaina joskus kymmeneltä aamulla jumalanpalvelukseen -.- sinne mennee sitte seki pitkään nukkuminen, mutta sitte maanantaina ensimmäinen sarjapeli!♥ awww en jaksa oottaa;)








                                                                 H&M 14,95

 Kommenttia vaan tulemaan, ois kiva saaha jottai palautetta siitä millanen tää mun blogi on. vaikka ette koskaa ennää tulis takas nii laittakaa silti:) mutta niiiii ei mulla muuta, meen syömään mehujäätä:PP

mää sitte yritän muistaa ottaa kuvia viikonloppuna ettää voin sitte tänne laittaa mutta en luppaa mittää

 täää on muuten tosi hyvä vaikka se video ny vähä onki semmonen niin älkää ajatelko sitä videooo;)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti