ajattelin nyt vähä kirjotella teille:) kattelen just O.C:ta ja tää on aivan huippu!:D eka kattoin kaverilla pari jaksoo ja sitte jäin nii koukkuu että oli pakko alkaa kattoo alusta asti;) ja tännää on kyllä aika hyvä keliki ainaki tänne koska kahtena edellisenäpäivänä on satanu ja eilen ukkosti ja tuli rakkeita että semmonen kesä! mutta kohta voisin mennä ulos, sitte ku oon kattonu O.C.n;) mutta olin tässä ajatellu jo jonku aikaa tehä teille vaatepostauksen jossa kerron mun lempivaatteista nii sitä varmaa tullee kohta;)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti